Smoothie van groene thee en rode bessen

 

In de ochtend ben ik vaak vol goede wil en motivatie om een ​​gezonde en evenwichtige dag aan te pakken!

Aan de andere kant gaan de minuten onder de douche zo snel voorbij dat ik vaak aan tafel wil gaan zitten op het moment dat ik al op een date zou moeten zijn. In deze gevallen maak ik snel een smoothie: perfect om onderweg gezond te ontbijten! Omdat ik 's ochtends niet zonder een kopje thee kan, pas ik mijn smoothierecepten aan door er thee in te verwerken: een 3-in-1 die ik heb omgedoopt tot smootea!

Dit recept is eenvoudig te maken en combineert veel goede antioxidanten: groene thee met veenbessen, rood fruit en plantaardige melk!

smoothie Marie's thee

Ingrediënten

  • 3 handenvol bevroren bessen
  • Een half kopje soja-, rijst- of amandelmelk
  • Een halve kop Mary's thee toegediend gedurende 2 uur bij kamertemperatuur

De smoothie klaarmaken

  1. Meng alle ingrediënten in een blender en mix tot een gladde bereiding.
  2. Serveer in een glazen pot en drink met een rietje
Info: het gebruik van bevroren fruit geeft je een zeer gladde textuur. Zorg er echter voor dat uw blender in staat is om de ijsblokjes te spuiten: dit is niet het geval bij modellen van gemiddelde kwaliteit.

Tip +: Als je niet de volledige hoeveelheid kunt drinken, giet het dan in een luchtdichte fles en zet het in de koelkast. Drink het binnen 24 uur om te profiteren van de vitamines.

Tip ++: om Marie's thee te bereiden, doe 12 g Marie's thee in 1 liter water op kamertemperatuur gedurende een nacht in de koelkast. Filter 's ochtends de bereiding en gebruik een halve bodem voor de smoothie. Drink de rest van de thee gedurende de dag, het zal je helpen om gifstoffen te verwijderen

mooie dag

 

 


Laat een reactie achter