Levering & Retourzendingen
Leveringskosten (21% btw incl.)
De leveringskosten variëren naargelang van het bedrag van uw bestelling en van het land van bestemming.
In de verzendingskosten zijn de verpakking, de behandeling en de portokosten inbegrepen. Ze kunnen bestaan uit een vast en een variabel gedeelte afhankelijk van de prijs of het gewicht van van uw bestelling. Wij adviseren u om uw aankopen te groeperen in één enkele bestelling. Wij kunnen geen twee aparte bestellingen groeperen en er worden u verzendkosten aangerekend voor elk van beide.
Land | Bestellingsbedrag | Verzendingskosten ATI |
België | <€50 | €5 |
België | >=€50 | Gratis |
Frankrijk | <€50 | €5 |
Frankrijk | >=€50 | Gratis |
Luxemburg | <€50 | €5 |
Luxemburg | >=€50 | Gratis |
Andere landen: contact opnemen met ons
Voor België gebeurt de levering met Bpost die u de levering bezorgt in het Bpost punt naar uw keuze.
Voor Frankrijk en Luxemburg gebeurt de levering met Mondial Relay die u de levering bezorgt in het Mondial Relay punt naar uw keuze.
De pakketten worden in het algemeen binnen de 1 tot 3 werkdagen na ontvangst van uw betaling verzonden naar het leveringsadres dat bij de bestelling werd meegedeeld. De leveringstermijn varieert van 1 tot 4 werkdagen afhankelijk van het land waar geleverd moet worden. Elke fout in het leveringsadres is de exclusieve verantwoordelijkheid van de klant. De verkoper kan ten gevolge van deze fout niet aansprakelijk worden gesteld voor de onmogelijkheid om het pakket te leveren en er kunnen hem geen extra kosten, zoals de kosten voor het terugsturen van het pakket, worden gevorderd. Bij retourzendingen van producten zijn de retourkosten voor rekening van de klant.
Opmerking: leveringen in landen buiten de Europese Unie kunnen onderworpen worden aan verschillende kosten en belastingen met name de douane en de btw op de invoer. De kosten worden uitsluitend door de koper gedragen.
Wij doen er alles aan om uw aankoop te beschermen tegen eventuele schade tijdens het transport. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele schade tijdens het transport. Wij werken met partners die de pakketten met zorg behandelen maar die niet aansprakelijk kunnen gesteld worden voor eventuele schade.
Opvolging van de bestellingen
U kunt uw bestelling opvolgen en onze factuur downloaden op “Historiek van de bestellingen” onder de rubriek “Mijn account” op onze website.
Retour van de pakketten
De theeën en kruidentheeën kunnen niet worden teruggestuurd omwille van de veiligheid van de voedselketen. De accessoires kunnen teruggestuurd worden als ze u niet bevallen (niet-gebruikt product en in de originele verpakking!), hieronder de procedure om uw pakket terug te sturen (retour op uw kosten):
1) Gebruik het contactformulier om de oorzaak van de retourzending te vermelden (liefst met een foto als het pakket beschadigd was).
2) Vermeld of u het pakket opnieuw wenst te ontvangen, wij zullen het u zo snel mogelijk opsturen (zolang de voorraad strekt en na ontvangst van het originele pakket)
3) U zult een tegoedbon ontvangen gelijk aan het bedrag van uw aankopen (leveringskosten niet inbegrepen ) die u kunt gebruiken bij uw volgende bestelling. Deze tegoedbon is gedurende een jaar geldig.
4) Retouradres: Les Thélices de Sophie – Clos des Grenadiers, 10 7300 Boussu
5) De retourzendingen en terugbetalingen worden binnen de 14 dagen na de uitoefening van het herroepingsrecht verwerkt.